Opis knjige
Prodaja je najbitniji sektor u svim kompanijama sveta, jer samo ona može da donese prihod i dodatnu vrednost.
Samo edukovan i uvežban prodajni tim, može da odgovori na stalne tržišne izazove i potrebe kompanije.
Knjiga AKADEMIJA PRODAJE je utemeljena na iskustvu prodaje robe, servisa, usluga i projekata dugom preko 25 godina.
Slušanje knjige, doprineće:
▪ svesnom sagledavanju punog obima poslovanja
▪ kvalitetnom korišćenju alata za analizu poslovanja, tržišta i projekata
▪ shvatanju potrebe za detaljnom analizom svakog potencijalnog klijenta
▪ punom razumevanju i sagledavanju tržišta i potrebnih aktivnosti
▪ razumevanju potrebe za ULTIMATIVNOM PRIPREMOM poslovnih procesa
▪ postavljanju ambicioznih ciljeva sebi i timu
▪ slušanju sa razumevanjem i uspostavljanju mosta poverenja sa sagovornicima
▪ boljem upravljaju promenama i konfliktima
▪ jasnom osmišljavanju i realizaciji planova i ostvarenju ciljeva
▪ korigovanju nastupa pred sagovornicima (strateški, taktički, vizuelno, vokabularno)
▪ osmišljavanju i pripremi pregovaračkog procesa
▪ sagledavanju i korekciji prodajnih aktivnosti i potrebnih tehnika prodaje
▪ boljoj identifikaciji i kvalifikaciji potencijalnih klijenata
▪ kategorizaciji i prioritizaciji postojećih klijenata
▪ shvatanju stvarne vrednost svakog klijenta